Komunikat o odczytach podwodomierzy wielolokalowych i podwodomierzy do podlewania ogrodu

Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników naszej Spółki wstrzymujemy do odwołania bezpośrednie odczyty podwodomierzy wielolokalowych
oraz podwodomierzy do podlewania ogrodu dokonywanych przez pracowników Sosnowieckich Wodociągów Spółka Akcyjna.

 

 

W związku z powyższym zwracamy się z uprzejmą prośbą o podawanie odczytów:
•    telefonicznie do Biura Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 15.00
      nr tel. 32 364 43 24, 32 364 43 23
•    poprzez SMS pod numerem tel. 734 141 687, 734 142 636
     (koszt SMS wg. aktualnych stawek operatorów komórkowych)
•    poprzez e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
•    na stronie e-BOK

W przypadku braku informacji o stanie wodomierza faktury wystawiane będą według średniego zużycia wody z trzech ostatnich miesięcy lub w przypadku podwodomierzy ogródkowych na podstawie zużycia wody w roku ubiegłym.

Odczyty wodomierzy drogą radiową będą dokonywane na bieżąco.

Jednocześnie informujemy o możliwości otrzymywania faktur w wersji elektronicznej.
Do korzystania z tej usługi wystarczy rejestracja w Internetowym Biurze Obsługi Klienta (eBOK) pod adresem: www.ebok.rpwik.sosnowiec.pl.
Po aktywowaniu konta w eBok należy w pozycji menu ZGŁOSZENIA dodać zgłoszenie CHCĘ OTRZYMYWAĆ E-FAKTURY i zapoznać się z regulaminem wystawiania i udostępniania faktur w formie elektronicznej.
Rezygnacja z faktury papierowej powoduje obniżenie opłaty abonamentowej.

Wstrzymane zostały także inne usługi: okresowa wymiana wodomierzy zamontowanych w piwnicy i pomieszczeniach wodomierzowych, wymiana modułów radiowych,
plombowanie podwodomierzy, kontrole techniczne zestawów wodomierzowych.

Odpowiadając na Państwa pytania przypominam, że kasa w Biurze Obsługi Klienta jest nieczynna do odwołania.
Dokonywanie opłat jest możliwe za pośrednictwem banku, bankowości elektronicznej, polecenia zapłaty lub poczty.
Wnioski dotyczące polecenia zapłaty znajdują się na stronie internetowej www.rpwik.sosnowiec.pl w zakładce Obsługa Klienta/Polecenie zapłaty.

Za wszystkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.

POSIADAMY I UCZESTNICZYMY W:

2014goldpl_h.png.jpgDYPLOM.jpgGazele_2012_RGB.pngfairplay.jpgfirma_roku.pngilac.pnglogo_iss-ewatus_rgb.jpgpca.png